ثبت نام در توییتر


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



من در این وبسایت درباره خرید ممبر تلگرام و خرید ممبر فیک تلگرام خرید ممبر واقعی تلگرام خرید فالوور اینستاگرام افزایش فالوور اینستاگرام و باربری آنلاین بارسی و به طور کلی برای دنیای دیجیتال صحبت میکنم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تولید محتوا و آدرس mcontent.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 32
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 43
:: باردید دیروز : 27
:: بازدید هفته : 151
:: بازدید ماه : 150
:: بازدید سال : 411
:: بازدید کلی : 1489

RSS

Powered By
loxblog.Com

ثبت نام در توییتر
پنج شنبه 7 آبان 1399 ساعت 14:6 | بازدید : 265 | نوشته ‌شده به دست مارال | ( نظرات )

مشارکت در موضوعات روز دنیا

در توییتر حساب توییتر پاسپورت شما برای دسترسی به آنچه در حال حاضر در جهان اتفاق می‌افتد و مردم در ارتباط با آن صحبت می‌کنند است. با ثبت یک حساب کاربری در این پلتفرم، شما می‌توانید جز اولین کسانی باشید که در مورد اخبار جدید و موضوعات محبوب، مباحث سرگرم کننده گرفته و یا حتی چیزهای جالب توجه و شگفت آور اطلاعات کسب می‌کنند. همچنین میتوانید از خرید ممبر تلگرام https://mymember.store/ و خرید ممبر واقعی و اد اجباری اینستاگرام هم استفاده کنید. شما می‌توانید در توییتر هر موضوعی را که ارزش گفتگو داشته دارد پیدا کنید و در آن موضوع مشارکت کنید. توییتر از طریق درخواست اطلاعاتی مانند نام و آدرس ایمیل شما، از ثبت نام شما مطلع خواهد شد و شما را در جریان اتفاقات مهمی که درون این اپلیکیشن می‌افتد قرار خواهد داد.

 توجه داشته باشید که آدرس ایمیل شما به هنگام ثبت نام برای دیگران ظاهر نخواهد شد، اما با ایمیل تأییدی که از طریق اپلیکیشن برای شما ارسال می‌شود، به شما اجازه می دهیم آدرس ایمیل خود را تأیید کنید. هر یک آدرس ایمیل فقط می‌تواند یک توییتر را پوشش دهد؛ بنابراین شما نمی‌توانید با یک ایمیل چندین اکانت در توییتر بسازید؛ همچنین اگر با یک شماره تلفن ثبت نام کنید‌، به شما اجازه می‌دهیم شماره تلفن خود را با پیام کوتاه با کد تأیید کنید. (همچنین می‌توانید برای تأیید شماره تلفن خود درخواست تماس صوتی نیز داشته باشید)

توییتر

نکاتی برای انتخاب نام کاربری

نام کاربری شما نامی است که فالوورهای شما هنگام ارسال پاسخ، منشن کردن و پیام های مستقیم از آن استفاده می‌کنند، همچنین به نام "User Name" شناخته می‌شود. شما می‌توانید از نام شخصی و یا اسم مستعار خود در این اپلیکیشن استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید هر وقت خواستید نام کاربری خود را در تنظیمات حساب خود تغییر دهید، اما نام کاربری جدید نباید توسط شخص دیگری گرفته شود. توجه داشته باشید که نام‌ کاربری شما در این اپلیکیشن باید کمتر از 15 کاراکتر باشد و همچنین این‌که برای جلوگیری از سردرگمی نام تجاری نباید از کلمات "Admin" و یا "Twitter" استفاده شود.

 





:: برچسب‌ها: خرید ممبر تلگرام ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: